Тарифні плани:

Простий

50/грн

  • 1 силка в ukr-web
  • (додатково)📌 +100грн. + 1стаття

Оптимальний

200/грн

  • 1 силка в ukr-web
  • + 4 силки в інших каталогах
  • (додатково)📌 +80грн. + 1стаття

Супер

600/грн

  • 1 силка в ukr-web
  • + 10 силок в інших каталогах
  • + 1стаття

Замовити силки

Як просувати свій сайт у пошукових системах: тексти, трафік, запити та перелінковка

1547 переглядів


Найкращий трафік — це трафік із пошукових систем. Хоч і тут є недоліки, але заробляти на такому трафіку набагато простіше, та й якість сайту та статей тут не так критично. Людина прийшла, і пішла, можливо, назавжди. І вам не важливо, що він подумає про вас і про ваш сайт, ви досягли своєї мети.

Сьогодні існує маса контор та приватників, які пропонують свої послуги з просування сайтів. Але якщо у вас є небагато часу та бажання, то можна просунути свій сайт і самому. Доведеться витратити свій час, і повчитися тим більше, але ви заощадите купу грошей і самі набудете відмінних навичок. З чого почати просування сайту своїми руками?

 Поговоримо про те як просувати свій сайт у пошукових системах самостійно у п'ять етапів щоб заощадити купу грошей?
Тут можуть бути дві ситуації: сайт вже є і ви просто писали статті і про SEO навіть не чули. І друга ситуація — коли сайт ще в планах, який ви хочете незабаром здійснити. Як просувати сайт самостійно? У п'ять основних кроків на ТОП.

Як просувати свій сайт у пошукових системах: тексти, трафік, запити та перелінковка
Як просувати свій сайт у пошукових системах: тексти, трафік, запити та перелінковка

✅ Перший етап просування сайту - підбір ключових слів

Якщо у вас вже є сайт, то найкращий варіант просування – це дізнатися, за якими запитами ваш сайт вже має якісь позиції. Для цього вам потрібно подивитися статистику свого сайту, наприклад Яндекс метрику, розділ ПОШУКОВІ ФРАЗИ.

Тут ви побачите фрази, за якими вже знаходили ваш сайт відвідувачі. Швидше за все, за цими фразами ви не на перших позиціях, і ваше завдання вивести їх у топ. Найголовніше, що це не порожні фрази, за ними реально приходять люди. (Такі фрази є і в Яндекс і Google вебмайстрі, це якщо ви не використовуєте статистику цих пошукових систем). Ще статистику слів можна знайти у сервісі XTOOLS.

Але не варто кидатися відразу на всі фрази, потрібно відібрати тільки гідні: мають хорошу кількість точного входження і хорошу ціну кліка (це якщо ви заробляєте на контекстній рекламі).

Для цього витягуємо всі пошукові фрази та заганяємо їх у програму Key Collector. Я купив цю програму за 50$ і вам раджу. Якщо не хочете і вам все це потрібно зробити один раз, то можна замовити цю послугу у того, хто має цю програму (наприклад, у мене)

Відбираємо тільки ті запити, які мають кількість прямих входжень за місяць від 100 до 5000 — це не так і мало, і не так багато, щоби прорватися в ТОП.

Тепер заганяємо ці фрази у програму та дивимося ціну кліка в Google ADS. Знаходимо фрази, які мають ціну за клік від 5-20 грн, решту залишаємо про запас, потім можемо просувати, коли нічого робити.

Тепер знову заганяємо в програму тільки ці фрази і за допомогою цієї програми дивимося, які позиції займають ці запити в пошукових системах Bing і Google - інші пошукові системи можна не враховувати, так як їх частка в рунеті дуже мала.

Ну ось, вирахували ми фрази, тепер потрібно загнати їх у якийсь сервіс, щоб відслідковувати динаміку позицій щодня, тому що робити це програмою не завжди зручно. Я використовую сервіс SetLinks.

Тепер нам потрібно визначитися, які сторінки нашого сайту є релевантними нашим запитам. Якщо ви використовуєте Key Collector, вона покаже вам релевантні сторінки при зйомі позицій.


☑️Другий етап просування сайту – робота з текстами.

Почати потрібно з редагування текстів, які ви зовсім не оптимізували. Беремо конкретну статтю та ті запити, які ми до неї знайшли. Найбільш високочастотний запит має стати її назвою і його потрібно вписати в title, дописавши в кінці пару слів для краси.

Інші запити гармонійно вставляємо в статтю, починаючи з високочастотних і закінчуючи найнижчими конкурентними.

Як показує практика, не потрібно повторювати запит у статті двічі, інакше це буде сприйнято швидше за все як пошуковий спам. Так само було б дуже корисно найвищі конкурентні запити зробити заголовками H2 і H3.

Стаття має бути великою, не менше ніж 2000 знаків, а краще ще більше, але не більше 30000 знаків.

Дуже корисно вписати ключові слова в alt і title картинок у статті, це дасть додатковий трафік пошуку картинок.

Ну ось, робота з текстом закінчена, статтю тепер можна рухати далі.

Просування сайту за ключовими словами самостійно
Якщо ви робите свій сайт з нуля, то вам потрібно одразу підібрати ключові слова для майбутніх статей, або підбирати конкретно перед написанням кожної наступної, так роблю я. Розкрутка сайту за ключовими словами – обов'язкова річ, можна сказати, що це половина успіху. Підбирати слова потрібно так:

  1.  Парсимо пошукові підказки із усіх пошукових систем.
  2.  Визначаємо частоту запитів щодо ТОЧНОГО входження "!".
  3.  Залишаємо лише фрази з частотністю від 30 до 5000.
  4.  Найбільш конкурентний запит стає назвою статті, решту фраз вписуємо в текст у міру написання статті.

Можна копіювати всі запити прямо в текст статті, нижче, і вирізую їх у міру написання статті та вставляю в текст. Таким чином ми насичуємо статтю запитами, які дійсно люди набирають у пошукових системах. 

Про один раз, розміщення запиту в підзаголовки вітається.

💪 Третій етап просування сайту – перелінковка статей

Є багато різних теорій щодо правильної перелінкування сайту, але можна зробити все простіше: статті донори повинні посилатися на статті, що просуваються, і ніяк не навпаки.

Статті донори — це статті не дуже перспективні щодо просування: може важко під них підібрати хороші ключові слова (розмита або не дуже затребувана тема) або тема статті має дешеві ставки в контекстній рекламі.

Все це ми якраз з'ясували на першому етапі.

Як робити перелінковку?

Припустимо, нам потрібно прокачати цю сторінку - https://ukr-web-org-ua/d/fv/129  в нашому каталозі сайтів. Тут ключова фраза "анекдоти". Отже,  потрібно знайти на цьому сайті статті, які Bing або Google вважає релевантними цьому запиту. Як це визначити?

Відкриваємо Google і в моєму випадку в пошук я вводжу такий запит: анекдоти. Тепер відкриваємо всі статті, які показав нам гугл, і підсвіченими словами ставимо посилання на основну статтю.

Так ми робимо з усіма статтями, що просуваються. Не можна ставити той самий анкор у всіх статтях, можна додавати на посилання сусіднє слово, якщо у статті є тільки пряме входження. Бажано робити посилання так, щоб відвідувачі були спонукані перейти по ньому.

Праця це копітка, але все це дуже важливо і корисно для просування сайту. Тепер потрібно зайнятися зовнішнім поступом.

🤹👮💑Четвертий етап просування сайту - соціальні мережі та блоги

Тепер потрібно трохи прокачати ці статті у соціальних мережах та на безкоштовних блог хостингах. Так можна отримати безкоштовні зворотні посилання та перших цільових відвідувачів. Не варто розпорошуватися на всі соціальні мережі та блоги, тому що їх стало дуже багато, але толк буде лише від деяких, на яких і потрібно зосередитися. І тут важливо зробити точний поділ:

  1. ➡️Трафікові посилання. Такі посилання нам потрібні не для ваги, а для залучення відвідувачів. Багато соціальних мереж закривають посилання в nofollow або пускають їх через редирект. Навіть Гугл вебмайстер враховує ці посилання, вони все ж таки не такі корисні в цьому плані. Але саме на таких сайтах багато відвідувачів.Тут краще не створювати свої групи та сторінки, тому що розкрутити їх буде не так просто і довго, краще знайти спільноти та групи від 1000 осіб, за темою вашого сайту, звичайно, і постити туди анонси статей. Щоб не бути спамером, добре б до цього трохи взяти участь в деяких обговореннях. Які сайти підходять для цього найкраще? Фейсбук,  Twitter...
  2.  ➡️ Прямі посилання. Деякі блог хостинги дають можливість залишити ПРЯМУ, не закриту від індексування посилання. Тут вам не важливо мати читачів, важливо, щоб посилання просто проіндексувалося. Тут можна взяти на замітку такі платформи:
  3. Blogspot.com, Maxpark.com, Tumblr.com, Pinterest.com (посилання з картинки), Wordpress.com, та деякі інші.
  4. Після кожного написання статті потрібно залишити анонс із посиланням на ці сайти. Можна встановити кнопки соціальних мереж на сайт, щоб було простіше це робити.

Щоб Пошукові системи почали індексувати ваші облікові записи на цих сайтах, потрібно прокачати їх через твіттер або іншими способами.

Так само дуже корисно залишати коментарі на блогах своєї тематики, це дасть і масу посилань (якщо посилання не закриті зовсім) і додатковий трафік.

💰⭐П'ятий етап просування сайту – покупка посилань

Щоб реально просунути сайт у ТОП без покупки посилань поки що дуже важко, щоб хтось не писав і не говорив. Але тут все потрібно робити з розумом, щоб не спустити гроші в трубу, або гірше не отримати фільтр від пошукових систем.

Купувати посилання найкраще на добрих каталогах сайтів, не кидатися на дешевизну, яка може вийти вам боком. Я рекомендую вам такі біржі: під Bing та під Гугл. Для кращого ефекту можна скористатися статейними біржами, але тут потрібно написати або купити статтю, і самому вставити туди своє посилання. Але в цьому випадку ви точно отримаєте те, що вам потрібно. 

НЕ МОЖНА використовувати одні й самі анкори кілька разів, під кожну посилання свій анкор. Як анкори потрібно використовувати ключові слова, які ми підібрали на самому початку і які вставили в статтю. Але швидше за все їх буде мало, тому використовуємо їх, але в різних відмінках та словоформах і тоді подаєте вже в - каталог сайтів.

Купувати посилання потрібно поступово, по кілька штук на день. Сайти потрібно вибирати з добрим трафіком, від 300 осіб. Визначити це дуже просто: якщо на сайті стоїть реклама від Яндекс Директ, то на сайті більше 300 відвідувачів на день і сайт нам підходить. Цілком погані сайти в цю рекламну мережу не беруть, і це деяка гарантія якості.

До вебмайстра, який розміщуватиме посилання, потрібно пред'являти такі вимоги:

Посилання обов'язково має розміщуватись на новій сторінці з унікальним контентом. Текст має бути спорідненою тематикою і в ньому мають бути слова заслання. Розмір сторінки не менше 2000 символів. Посилання має бути у вірхній частині сторінки, відображатися на екрані без прокручування. Колір посилання має бути контрастним. Тітл, урл та заголовок сторінки бажано бути тематичним до посилання.

Тепер залишилося стежити за позиціями вашого сайту та зростанням трафіку. Як бачите нічого чарівного, але трохи знань та багато копіткої роботи. Але у цьому випадку результат гарантовано!

Так, можна, звичайно, купувати і орендні посилання в Sape або Mainlinks, але це може бути небезпечно, якщо вас обчислять пошукові системи (а вони обчислять), то може бути зворотний ефект. Хоча тут теж все індивідуально, тому що пошукові системи дуже уважні: до молодих сайтів вони ставляться дуже суворо, а до стареньких дуже поблажливо і багато на що заплющують очі.

У SEO діє закон джунглів: хто довше прожив, у того більше й має рацію:) Тож давайте виживати, щоб років так через “тцать”, нам теж було багато дозволено… Грунтуючись на ранжируванні сторінок за запитами та аналізі трафіку за категоріями, SEO-фахівці постійно працюють зі структурою сайту, розширюють її, вносять зміни до текстів, метатегів, внутрішньої перелінкування, зовнішньої посилальної маси сторінок. Це тривалий процес.

Все ускладнює постійне оновлення алгоритмів пошукових систем, тому часто доводиться вносити зміни в стратегію просування сайту і постійно покращувати його для користувачів і пошукових систем.

📑 План просування сайту


План просування сайту — це не просто забаганка, це НЕОБХІДНІСТЬ! Але чому? Та тому що для просування сайту потрібно зробити дуже багато різної роботи, і якщо все ні систематизувати, ні розписати по пунктах, то буде не робота, а розпилення.

Трохи про розпилення. Розпорошення - це головна біль будь-якої творчої людини. Коли намагаєшся зробити багато справ відразу, то зрештою нормально не зробиш жодного. Саме тому потрібний точний план за пунктами. І краще витратити вечір на складання плану, ніж багато часу на зовсім порожні відносини.

У чому полягає план просування сайту?

План складається з двох основних розділів: внутрішня оптимізація та зовнішнє просування. Я тут записуватиму всі кроки, які потрібно зробити, і коли вони будуть зроблені, або перед цим, писатиметься посилання, ЯК я це зробив.

Такий план просування сайту буде корисним не тільки мені, але й тим, хто читатиме його, з метою просунути і свої сайти. До того ж такі напрацювання можуть стати в нагоді мені самому, оскільки пам'ять недосконала, і постійно потрібні підказки. Отже, почнемо написання плану.

📐 Внутрішня оптимізація
  • 1. Валідація коду. Хоча експерименти показують, що це не так важливо для просування, але помилки є помилки, і хто знає, може вже завтра це істотно впливатиме на ранжування сайту.
  • 2. Прискорення сайту. Швидкість завантаження сайту, безперечно, впливає на ранжування, про що мені постійно говорить Google. Потрібно вичистити шаблон Wordpress від непотрібного коду, що можна змінити.
  • 3. Зображення сайту. Всі картинки сайту я хочу винести на зовнішні хмарні сервіси, на Twitter або Pinterest, але перший кращий, потім напишу чому.
  • 4. Перенесення статей. У мене багато статей розташовані в окремому суб домені, і це не дуже добре, тому що там вони гірше ранжуються та індексуються. Розділ створювався для гостьових постів, але тепер я змінив своє ставлення до цього.
  • 5. Оптимізація статей. Усі статті потрібно оптимізувати під ПРАВИЛЬНІ ключові запити. На сайті не повинно залишитися статей, які б не приносили трафіку.
  • 6. Захист контенту. Це теж дуже важливий пункт, оскільки якщо нічого не зробити, то можна сильно постраждати від поганих людей.
🏁 Зовнішнє просування.
  • 1. Закупівля посилань. З піддослідного кролика я продаю вічні посилання, і веб-сайт поступово заспамлюється. Тому потрібно наростити масу посилань. Також потрібно просунути важливі статті, особливо ті, які без посилань у ТОП не потраплять ніколи. (Останнім часом це не так актуально, оскільки Яндекс скасував рангове посилання)
  • 2. Розкручування сателіту. У мене є один сателіт, який потрібно розкрутити, та використовувати для обміну посиланнями на відповідних сервісах.
  • 3. Розкрутка соціальної мережі. Як ви знаєте, соціальні фактори сьогодні дуже важливі, і тому створити для сайту сторінку в соціальній мережі не просто бажано, а навіть потрібно. Але мало створити таку сторінку чи групу, треба залучити до неї тематичних користувачів.
  • 4. База передплатників. Як би не були хороші соціальні мережі, але дуже корисно ще мати і базу е-мейл передплатників, оскільки цей спосіб КРАЩА можна залучити людей на нові статті.

 ❗️ ❗️ ❗️ Захист сайту
Сайт потрібно обов'язково захищати від ботів, вірусів, ін'єкцій та чорних спам гіперсилок!

👏 Стаття написана за сприяння:

https://seo-meta.top/

https://rullan.in.ua/

https://direct-site-ua.blogspot.com/

Як просувати свій сайт, підбір ключових слів, План просування сайту   /     /   ( ⮍2024-04-13)   /   Про SEO просування та оптимізацію сайтів
Каталог сайтів України Ukraine Web

Лічильник:

daily : 115 weekly : 6611 monthly : 6611 yearly : 6611 all : 6611

Каталог сайтів Ukraine ⭐🏆⭐ Web

Реєстрація в білих каталогах є оптимальним рішенням для власників сайтів, яким потрібна швидка переіндексація їхніх ресурсів!

Вартість реєстрації