Google Пошук відповість на питання перш, ніж ви його поставите – Ukraine Web

Google оприлюднив зміни, спрямовані на те, щоб зробити провідну пошукову систему більш наочною і інтуїтивною. До такої міри, що пошуковик зможе відповідати на питання до того, як їх поставлять.
Щоб виконати свою місію по поширенню інформації в глобальному аспекті і зробити її доступною для всіх, компанія застосує штучний інтелект і машинне навчання. Про це на заході в Сан-Франциско заявив віце-президент корпорації Бен Гомес.
Пошуковий движок зосередили на мобільному використанні, приділяючи все більше уваги фото і відео. Результати пошуку будуть все більш персоналізованими, кажуть в компанії.
Пошук не досконалий, і ми не відчуваємо ніяких ілюзій, – каже Гомес. – Але ми даємо зобов’язання, що робимо його кращим з кожним днем.
Пошук по зображеннях
Google Images отримав редизайн та інтеграцію з технологією Lens, яка дозволяє створювати запити, засновані на тому, що зазначено на зображеннях.
Нововведення також включають в себе стрічку онлайн-відеороликів, в яких будуть виділені ті речі, які присутні в запиті, а не просто попередній перегляд відео. Ця функція отримає назву Featured Videos. Наприклад, якщо поруч розташовані дві пам’ятки, а ви задасте конкретний запит, то в прев’ю відео вам покажуть шуканий вами матеріал.
Пошукова система також дозволить користувачам створювати колекції онлайн-контенту і пропонувати схожі матеріали, які можуть представляти інтерес.
У видачі з’явиться кнопка Lens, за допомогою якої можна буде виділити об’єкт, що цікавить на фото, після чого пошуковик запропонує варіанти, які можуть бути вам цікаві.
Реклама: SEO просування інтернет магазину в пошукових системах, комплексне просування інтернет магазинів з нуля на https://turboseo.net.ua/prodvizhenie-internet-magazinov.htm.
Discover
Персоналізована стрічка Google Feed, яка використовується більш ніж 800 мільйонами людей в місяць, отримує нове ім’я – Discover, і підвищену здатність пропонувати людям інформацію, яку вони, швидше за все, захочуть отримати, але ще не замислювалися про це.
Це не обов’язково будуть новини, якщо пошуковик вважатиме, що інформація буде вам корисна, він запропонує матеріали і статті, яким могли бути опубліковані навіть рік або кілька років тому.
Ця функція була описана як «пошук Google, що допомагає вам відкривати нові речі без запиту». Штучний інтелект буде більш детально вивчати ваші попередні запити і робити вибірки по цікавим вам темам.
Як це буде працювати, детально поки невідомо.
Конфіденційність і політика
За 20 років свого існування Google зріс від просто кращого способу використання інтернету до онлайн-інструменту, настільки вплетеного в повсякденне життя, що його ім’я стало дієсловом.
Перші дні пошуку були пов’язані з ключовими словами або точними фразами на веб-сторінках. Помилки або неточні запити були приречені на провал.
Зараз Google послідовно вдосконалює свій алгоритм пошуку, який він зберігає в секреті. Компанія використовує штучний інтелект, щоб зрозуміти, що люди шукають в інтернеті і адаптувати результати на основі того, що вони знають про користувачів індивідуально і колективно.
Останнім часом компанія знаходиться під прицілом регуляторів через зловживання домінуванням в онлайн-пошуку і реклами, а також операційну систему Android.
Були побоювання, що материнська компанія Alphabet більше зацікавлена в отриманні вигоди від використання особистих даних людей, ніж в захисті їх конфіденційності.
Буквально на днях компанію сколихнув новий скандал з нововведеннями в Chrome 69.
В оновленій політиці компанії говориться про те, що синхронізація браузера з іншими серверами не включається автоматично і вимагає дозволу користувача.