Торгівля в інтернеті, що заважає вам відкрити свій магазин

internet-sale-50-70%
500 переглядів Немає коментарів

Щоб відкрити інтернет-магазин, потрібен великий стартовий капітал

Закупівля товарів, створення сайту, організація доставки – це все гроші. Розберемося, на чому тут можна заощадити.

Склад

Спочатку він вам навряд чи знадобиться. Якщо ви не продаєте великогабаритні речі на зразок холодильників, зберігати запас товару можна вдома. Коли обороти виростуть, знайдете окреме приміщення.

Можна скористатися дропшиппінгом. Ось як це працює: ви отримуєте замовлення від покупця і перенаправляє його постачальнику, а він сам організовує доставку. Ви платите за придбаний товар, залишаючи собі різницю між оптовою і роздрібною вартістю. Варіант непоганий, але тільки для перевірених постачальників: якщо з якістю товару виникнуть проблеми, заспокоювати розгніваних покупців доведеться вам.

Сайт

Якщо ви тільки пробуєте себе в інтернет-торгівлі, немає особливого сенсу витрачати багато грошей на сайт. Почати можна з групи в соцмережах.

Звісно можна самому зробити сайт для роздрібної торгівлі на одній із безлічі безкоштовних платформ або конструкторів. Але, звичайно ж, краще цю роботу доручити професіоналам у своїй сфері, а такими є retail software development company Zoolatech. Люди із досвідом допоможуть вам вивести свій бізнес на якісно новий рівень, та й допоможуть зекономити.

Для управління магазином стане в нагоді мобільний додаток: з його допомогою можна отримувати повідомлення про замовлення, додавати в каталог нові товари і створювати дисконтні купони.

Щоб залучити покупців, потрібні гроші

З грошима у вас буде більше можливостей для реклами, але можна обійтися і безкоштовними інструментами.

Сторінки в соціальних мережах

З соцмереж найпростіше приводити клієнтів в магазин, якщо правильно вести сторінку. Опублікувати смішні (насправді немає) картинки з побажаннями дивовижного вечора і хороших вихідних марно: їх повно у кожного в стрічці, а переваги вашого магазину вони ніяк не розкривають. Краще розповідайте про свій товар, відповідайте на питання покупців і діліться новинами по темі – корисний контент приваблює аудиторію.

Електронна розсилка

Якщо передплатників у вас небагато, це безкоштовно. Наприклад, у сервісу для розсилок Mailchimp обмеження до 2 000 адрес. Розсилка працює, якщо вже є покупці. Їм можна розсилати повідомлення про надходження товару і акціях, дарувати знижки до свят або відправляти корисні статті з блогу.

В інтернеті і так повно магазинів, до мене ніхто не прийде

У вашому місті напевно повно продуктових магазинів, але у всіх знаходяться свої покупці. Питання в тому, чим виділитися з натовпу конкурентів.

Є таке поняття – унікальна торгова пропозиція. Якщо коротко, це фішка, яка відрізняє ваш товар або магазин від інших. Подивіться на магазин очима покупця і вирішите, хто буде купувати ваш товар і навіщо він їм потрібен.

В основі унікальної пропозиції може бути дизайн товару, умови обслуговування або виробництва. Прикраси за індивідуальними ескізами сподобаються тим, хто не любить підвіски з мас-маркету, нічна доставка квітів – любителям робити сюрпризи.

Люди не довіряють новим магазинам

Є кілька способів підкупити навіть найбільш підозрілих.

Зрозумілий каталог

В інтернет-магазині товар можна повертати в руках, так що якісні фотографії – це важливо! Краще, якщо їх буде більше однієї: наприклад, футболку можна зняти просто на рівній поверхні або вішалці, на моделі і в складі якогось образу, щоб покупцеві легше було уявити, як її носити.

Деякі магазини воліють не озвучувати вартість товарів, пропонуючи покупцям питати про ціну в особистих повідомленнях. Не треба так: у людей і без того повно справ, щоб ще з’ясовувати, скільки коштує кожна річ.

Зворотній зв’язок

Можливість писати повідомлення на сайті все одно потрібна. Добре, якщо покупець зможе задати питання про товар і отримати швидку відповідь. Додайте свої контакти для різних способів зв’язку. Наприклад, пошту, посилання на соцмережі та номер телефону.

Прозорі умови оплати і доставки

Чим докладніше, тим краще. Якщо покупець толком не розуміє, чи зможе він у разі чого повернути товар, навряд чи він зважиться ризикнути грошима.

Щоб переконати користувача вам довіритися, зрозуміло поясніть, як працює ваш магазин. Уявіть, ніби розповідаєте про це своїй бабусі, яка погано уявляє, що взагалі таке інтернет і що там діється.

Розповідь про себе

Розкажіть, як і чому ви вирішили відкрити магазин, в чому його відмінності від десятків таких же і чому купувати варто саме у вас. До розповіді додайте фотографії команди – людям, яких знаєш в обличчя, більше довіряєш.

У соцмережах розповідайте про новини компанії. Розширився асортимент, з’явилися нові умови оплати – пишіть пост в групі або блозі магазину. Так ви станете частиною повсякденного життя покупців, і поступово вони перетворяться в ваших постійних клієнтів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *