ШІ навчає комп’ютерних персонажів ходити, бігати і навіть грати в футбол

robot-hotovyi-bihty

Штучний інтелект і нейронні мережі з функцією машинного навчання вже давно вміють навчатися різним навичкам практично без сторонньої допомоги. Але, за повідомленнями видання Techxplore, групі дослідників прийшла в голову ідея змусити ШІ виступити в ролі «наставника», навчаючи створені комп’ютерні моделі бігати, ходити, грати в футбол і долати перешкоди, грунтуючись на власному досвіді.

Новий алгоритм отримав назву DeepLoco, і він може бути використаний як альтернативний спосіб створення анімації руху в іграх і фільмах. Зараз анімація комп’ютерних персонажів відбувається вручну, або ж за допомогою перенесення заздалегідь записаних рухів реальних акторів. DeepLoco ж дозволяє комп’ютерним персонажам автоматично переміщатися так, щоб рухи були реалістичними і відповідали оточенню. В ході процесу навчання персонажі отримують досвід методом проб і помилок, виробляючи ідеальну модель поведінки для кожної конкретної ситуації.


Avira Free Security Suite (2017)


Наприклад, вже зараз персонажі навчилися ходити по вузькій стежині, уникати зіткнень з рухомими об’єктами і навіть штовхати футбольний м’яч. При цьому, за словами творців алгоритму, навчанням комп’ютерних моделей справа не обмежується. DeepLoco можна використовувати також і в навчанні двох і чотириногих роботів. Застосування процесу «самостійного навчання» може дати можливість навчити роботів пересуванню без точної ручної настройки. Як каже автор роботи професор Мішель ван де Панн –

«Ми створюємо моделі людей, які вчаться рухатися швидко і вправно, орієнтуючись на оточення. Ми вчимо комп’ютерних персонажів реагувати на обстановку, при цьому не вказуючи вручну необхідні стратегії, наприклад, як тримати рівновагу або планувати шлях через рухомі перешкоди. Все це модель пізнає самостійно ».

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *