Що таке лендінг пейдж (посадкова сторінка)?

8 переглядів Немає коментарів

Лендінг пейдж від англ. “Landing page” – в перекладі означає посадкова сторінка. Якщо говорити простими словами, то лендінг – це звичайна сторінка на сайті, яка створена з метою змотивувати користувача зробити щось.

Найчастіше цією дією є покупка або реєстрація на сайтах рекламодавців через оффер в CPA мережах.

Так, що лендінг – це звичайнісінька сторінка на сайті, що просто має конкретну мету. Не завжди метою є покупка і реєстрація. Буває, що сторінки створюють для запам’ятовування бренду або оповіщення про якусь подію.

Якщо Ви вирішили, що зараз є необхідним для вашого бізнесу створити власну “візитку карточку” в інтернеті, то заказати лендінг пейдж варто тільки у професіоналів, тому що тільки вони володіють всіма тонкощами і особливостями лендінга. А це, все ж таки, лице вашої компанії!

Багато веб-майстрів прагнучи заробити на арбітражі трафіку, тобто покупці користувачів в одному місці і продажу їх в іншому місці, дуже часто використовують проміжну ланку – лендінг. У цій схемі посадкова сторінка прокладка між відвідувачами, яких ми купили і тим куди ми хочемо відправити цей трафік.

Наприклад, один користувач міг коштувати 5 гривень, а в разі успішного переходу на сайт рекламодавця і здійснення дії, наш профіт склав би 25 гривень (наприклад, за реєстрацію в грі).

Найчастіше лендігом є “односторінкові сайти”. Це пов’язано з тим, що їх простіше просувати в пошукових системах, а на створення сайту витрачається мало часу і грошей. У підсумку ми отримуємо білий дор. Чому білий? Тому що наша мета щиро допомогти користувачеві здійснити дію. Якщо він не захоче щось купувати або реєструвати, то це повне його право – ми лише спробували його змотивувати діяти.

Найважливіша характеристика лендінга

Найважливішим показником ефективності для будь-якого лендінга є його значення конверсії. Звичайно, багато що залежить і від якості самого трафіку. Наприклад, пошуковий трафік по тематичних запитах матиме більш високе значення в порівнянні з загальнотематичним трафіком.

Як виглядає робочий Лендінг

Нижче будуть перераховані базові поради та рекомендації щодо створення робочих лендінгів. Природно в кожної тематики є свої нюанси. Часом те, про що ми навіть не думали виявляється дуже важливим. Так само буває, що, намагаючись зробити гарніший і зрозуміліший лендінг, навпаки створюємо перешкоди і в підсумку заважаємо користувачеві зробити дію.

  1. Гарний лендінг. Гарний дизайн – це запорука успіху високої конверсії лендінгу.
  2. Тема з родзинкою. Буде дуже здорово виділитися і написати щось особливе. Придумати якесь слово, яке зачепить за живе.
  3. Легко читаємий контент. Тут мається на увазі відсутність великих об’ємів тексту, краще поменше тексту, побільше картинок і відео. Ніхто не захоче читати об’ємний текст. Ось подивитися картинки або відео – це інша справа. Але не потрібно перевантажувати лендінг. Інакше ми можемо втратити бажання зробити дію.
  4. Форма зворотного зв’язку. У користувача можуть виникнути питання. Так що оперативну відповідь йому допоможе вирішити проблеми і створить більшу довіру.
  5. Заклик до дії. Ніщо не повинно відволікати від кінцевої мети. Посилання на реєстрацію або покупку повинно бути завжди на видному місці.

Ці поради здаються очевидними. Нічого надприродного немає, щоб зробити робочий лендінг. Після створення потрібно просто тестувати. Результати тестування можна міняти і вивчати тільки маючи пристойну кількість результатів. Інакше ми можемо зробити неправильні висновки.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *