Оптимізація сайту

12 переглядів Немає коментарів

Оптимізацією сайту можна називати комплекс заходів з просування сайту, які вживаються з метою поліпшення позицій сайту в результатах видачі різних пошукових систем у відповідь на запити користувачів.

Внутрішня оптимізація

Оптимізація вмісту сайту під пошукові системи називається внутрішньою оптимізацією.

Даний етап є найважливішим при розкрутці сайту. Ніякі каталоги, закупівлі посилань (хто займався розкруткою сайтів, ті зрозуміють) не допоможуть Вам, якщо у Вашого сайту буде потворна внутрішня оптимізація. Хорошу оптимізацію можна замовити і у професіоналів свого діла dev8.com.ua.

Внутрішня оптимізація включає в себе наступне:

1) складання семантичного ядра ( keyword) – списку ключових слів.

2) Створення сторінок, що задовольняють семантичному ядру:

а) правильний вибір заголовків.

б) правильне написання мета-тегів.

в) правильне написання контенту (текстового вмісту сторінки).

3) створення “несучих тематику” URL сторінок.

4) створення оптимальної внутрішньої перелінковки.

5) використання файлу robots.txt (для поліпшення індексації сайту).

6) Створення карти сайту (не тільки на самому сайті, але і в форматі XML).

Даний етап розкрутки сайту дуже важливий і він визначає, наскільки сильно при зовнішній оптимізації сайту ви заощадите своїх коштів і часу. Тому, настійно рекомендуємо, підійти до цієї теми дуже і дуже відповідально!

Зовнішня оптимізація

Головне питання зовнішньої оптимізації – це як підняти рейтинг сторінки. Адже він досить сильно впливає на те, яка сторінка буде першою, яка другою, а яка сотою в результатах пошуку. І головною є кількість зворотних посилань з анкором у вигляді вашого ключового запиту.

Питання підняття рейтингу (а, отже, зростання зворотних посилань) хвилює будь-якого оптимізатора. Способів досягнення цієї мети стає все більше і більше: один застаріває, з’являється два нових.

Принципи наступні:

1) чим більше вхідних посилань ( тобто посилань зі сторонніх ресурсів на Ваш сайт) – тим краще.

2) чим серйозніші посилаються ресурси – тим краще.

3) чим більше посилаються “чорних” ресурсів – тим гірше.

За цими принципами розраховується і PR (PageRank), який видається Google для кожної сторінки вашого сайту.

Перші два пункти, думаю, зрозумілі, а третій потребує невеликих коментарях. “Чорний” ресурс – це сайт, який забанений пошуковою системи за численні порушення правил – наприклад, нелегальний контент, постійні спроби обдурити пошукову систему, величезна кількість краденого контенту і багато-багато інших причин. Яскравим показником “чорного” сайту є відсутність в індексі (повна відсутність в результатах пошуку за будь-якими запитами) пошукових систем.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *