4 основних стратегії SEO-просування в 2019 році

top-seo-2019
133 перегляди Немає коментарів

1. On-SERP SEO

Можете назвати це як-небудь по-іншому.

Згідно з  дослідженнями, користувачі отримують відповідь на свої питання за допомогою результатів, запропонованих пошукачем. Таким чином, їм не потрібно переходити на сайт.

Всім, хто займається SEO-просуванням, потрібно постаратися бути максимально креативними, щоб ваші матеріали потрапили в результати пошукової системи за обраним запитом.

Постарайтеся поставитися до цього якомога простіше.

  • Кожен повинен орієнтуватися на результати відповідей пошуковиків.
  • Перевірте, чи є в Google My Business інформація про місцезнаходження вашої компанії.
  • Якщо ви займаєтеся роздрібними продажами, перевірте, наскільки правильно ви підбираєте ключові слова.
  • Спробуйте підготувати відео-контент.
  • Спробуйте використовувати АМР в своїх статтях або постах.
  • Займаєтеся локальним бізнесом? Використовуйте Google Posts.
  • Використовуйте Twitter.
  • Якщо пошукова система не знаходить ваш сайт при пошуку високочастотних ключових запитах, спробуйте купити рекламу на сайтах, які потрапляють в ТОП-10 результатів пошуку.
  • Домовтеся з лідерами думок про рекламу.

Не думайте про те, як користувачі бачать ваш контент на сайті. Подумайте про те, як вони бачать ваш сайт в результатах пошуку.

2. Пишіть статті/ пости, які відповідають на питання ваших клієнтів

Зараз це особливо важливо.

Так, безумовно, користувачі стали менше клікати на результати, які видає їм пошукова система.

Google автоматично інтегрує контент з вашого сайту в свій інтерфейс і самостійно відповідає на запитання користувачів. Цілком можливо, що далі ситуація буде тільки посилюватися.

Однак ви повинні продовжувати відповідати на ключові питання потенційних клієнтів, щоб підготуватися до нового витка розвитку інтернету.

Розглянемо один приклад.

Невеликий локальний бізнес в Нью-Йорку створив блог, основою якого стали відповіді на найпопулярніші питання їх клієнтів. Всього через 12 місяців підприємці побачили приголомшливі результати. Нижче ви можете побачити діаграму.

Первісною метою ведення блогу було збільшення трафіку. Зростання продажів стало просто приємним і несподіваним бонусом.

У січні 2018 року вони почали створювати тематичний контент, а також доповнювати його зображеннями і відео.

Ось як спрацювала ця стратегія просування для них:

  • Кількість відвідувань збільшилася на 160%, а кількості унікальних користувачів – на 166%.
  • З усього числа відвідувань, які зазвичай збільшували дохід бізнесу, 63% були отримані завдяки блогу. Ці 63% відвідувань, отриманих з блогу з відповідями на ключові питання, принесли $300 000 додаткового доходу в 2018 році.
  • Як ви можете бачити вище, ми побачили зростання кількості сесій на 160%, зростання числа користувачів на 166% і збільшення кількості виконаних завдань на 93% в основному завдяки цим зусиллям.

Використовуйте цей метод SEO-просування незалежно від розмірів вашого бізнесу.

А якщо немає часу займатись СЕО самостійно, то це завжди можна доручити професіоналам. Знайти таких можна тут.

3. Технічне «здоров’я» вашого сайту

Тільки в 2018 році люди зуміли зрозуміти, що технічна основа сайту має велике значення.

Незалежно від того, наскільки якісний контент ви пропонуєте і наскільки популярний ваш бренд, ви ніколи не досягнете свого максимуму, якщо основа вашого сайту – лайно.

Кращим рішенням стане придбання якісного інструменту для аудиту (наприклад, DeepCrawl), щоб ви змогли регулярно відслідковувати будь-які технічні проблеми, які виникають на вашому сайті, і вчасно виправляти їх.

Ось список найбільш частих проблем, на які обов’язково варто звернути увагу:

  • швидкість завантаження сторінок: зараз цей нюанс грає набагато більше значення, ніж раніше;
  • доступність для мобільних пристроїв: зараз Google оцінює всі сайти з урахуванням цього фактора;
  • наявність однакового контенту: не намагайтеся змагатися з самим собою;
  • проблеми з JavaScript: якщо ви використовуєте JavaScript, зверніть увагу, чи немає у вас проблем з індексацією;
  • індексація: перевірте, скільки сторінок вашого сайту потрапляють в індекс Google Search Console (особливу увагу на якість цих сторінок);
  • переконайтеся, що Google може просканувати ваш сайт.

Цей список можна продовжувати. Запам’ятайте одне: можливість сканування вашого сайту і його продуктивність стають все більш важливими факторами. Ці нюанси повинні стати невід’ємною частиною вашої щоденної стратегії SEO-просування.

4. Не зациклюйтеся на голосовому пошуку

ok_google

Якщо голосовий пошук грає дуже важливу роль у вашій стратегії SEO-просування в 2019, то вам потрібно зупинитися.

На даний момент неможливо зрозуміти, хто лідирує в голосовому пошуку. Поки що не існує універсально способу збору даних, який міг би повноцінно пояснити, як працює голосовий пошук, і хто лідирує в ньому.

Існує два переконання,що суперечать один одному. Перше з них звучить так: «Люди можуть говорити в 5 разів швидше, ніж писати». Грунтуючись на цьому переконанні, ви можете вирішити, що голосовий пошук повинен працювати в 5 разів ефективніше традиційного.

Проте є й інше переконання: «Люди не можуть слухати в 5 разів швидше, ніж читати». І це абсолютна правда.

Найчастіше в пошукових системах люди вводять чіткі і короткі запити. Ті, хто шукає що-небудь через голосовий пошук, швидше за все, використовують більш розпливчасті формулювання. Однак у нас немає ніяких доказів цьому, так що це всього лише припущення.

Цілком ймовірно, переглядати результати пошуку набагато зручніше, ніж слухати, як віртуальний помічник зачитує їх вголос.

Подумайте про це. Якщо ви шукайте кращий мексиканський ресторан поблизу, вам буде набагато простіше перегорнути огляди ресторанів, ніж слухати, як їх порівнює ваш віртуальний помічник.

Основна проблема полягає в тому, що на голосовому пошуку зараз акцентують свою увагу багато компаній.

У більшості сайтів є безліч базових проблем, з якими потрібно впоратися перш, ніж займатися питаннями голосового пошуку.

Безумовно, голосовий пошук стане важливою частиною пошуку протягом найближчих декількох років, однак вам не варто акцентувати свою увагу на цьому прямо зараз.

Краще зосередьтеся на тому, щоб ваш сайт працював стабільно, позбавтеся від технічних проблем і створіть цікавий контент, який допоможе вашим клієнтам знайти відповіді на ключові питання. Зосередьте на проблемі голосового пошуку максимум 5% ваших зусиль. Ви можете довести своєму начальству ефективність використання всіх методів SEO-просування, крім голосового пошуку.

Спробуйте щось нове в цьому році

Всі перераховані вище методи SEO-просування доступні кожному, у кого є сайт. Немає нічого, що могло б перешкодити вам використовувати ці методи в своїй роботі.

2019 рік стане успішним роком для кожного SEO-фахівця, який готовий використовувати у своїй роботі нові ідеї і методи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *